فروشگاه لوازم برقی صبافرزان

مرکز فروش انواع لامپ LED و لامپ کم مصرف

فروشگاه لوازم برقی صبافرزان

مرکز فروش انواع لامپ LED و لامپ کم مصرف

  • ۰
  • ۰

لامپ 15 وات led

لامپ ۱5 وات LED

نوع سرپیچ  : E27(معمولی)

رنگ نور : آفتابی (زرد) و مهتابی (سفید)

تعداد در کارتن : ۵۰ عدد

مدل ظاهری : حبابی

نوع لامپ : LED

زاویه تابش : ۲۲۰ درجه

وضعیت کالا : موجود 

توضیحات محصول : 

این لامپها از نوع LED (ال ای دی ) می باشد و در صورتی که روی زمین بیفتد آسیب نمی بیند و در واقع میتوان گفت نشکن هستند . لامپ 15 وات LED دارای یک سال ضمانت  کیفیت و تعویض می باشد . از مزایای دیگر این لامپ ، ایرانی بودن می باشد.این محصول ساخت شرکت مگانور می باشد و به دست توانمند نیروهای ایرانی تولید می شود .


این لامپها ازنوع led هستند و هیچ گونه ضرر و آسیببی  برای  بدن انسان ندارد . مصرف بسیار کم و متقابلا نور بیسیار زیاد از جمله مزایای دیگر این لامپ ها می باشد . شار نوری این لامپها ۱۴۰۰ لومن می باشد . ودر مقایسه با لامپهای رشته ای ، به ازای مصرف 15 وات ، نوری معادل ۱۶۰ وات لامپ رشته ای تولید می کند .


این لامپها به شکل مات با نور آفتابی و مهتابی به بازار عرضه می شود . این محصول دارای برچسب انرژی +A و همچنین دارای نشان استاندارد می باشد . طول عمر لامپ ۲۵۰۰۰ ساعت است . این محصول قابلاستفاده در مدار با فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز می باشد . درجه حفاظت این محصول IP20  می باشد . ابعاد لامپ ۱۶ وات LED از انتهای سرپیچ تا انتهای حباب آن ۱۳۰ میلیمتر و قطر لامپ هم ۷۰ میلیمتر می باشد .


از آنجایی که این محصول در اثر جابجایی آسیب نمی بیند ، مشتریان عزیز استانهای دیگر می توانند این محصول را سفارش داده و با آسودگی خاطر از طریق پست یا باربری سفارش خود را تحویل بگیرند . 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و استعلام. قیمت لطفا با شماره های ۰۲۱۳۳۹۹۲۲۵۱ و ۰۲۱۳۳۹۹۲۱۵۱ تماس بگیرید . باتشکر از شما – روابط عمومی فروشگاه صبافرزان

برای مشاهده سایر محصولات مشابه شرکت مگانور نیز مشاهده سایر محصولات فروشگاه صبا فرزان می توانید از طریق لینک های زیر اقدام نمایید . 

لینک کانال تلگرامی فروشگاه صبافرزان  : 

@lavazemebarghiii

 

لینک اینستاگرام فروشگاه صبافرزان :
https://www.instagram.com/sabafarzan95

 

لینک آپارات فروشگاه صبافرزان :
https://www.aparat.com/v/F31kd

cool

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی