فروشگاه لوازم برقی صبافرزان

مرکز فروش انواع لامپ LED و لامپ کم مصرف

فروشگاه لوازم برقی صبافرزان

مرکز فروش انواع لامپ LED و لامپ کم مصرف

  • ۰
  • ۰

لامپ هالوژن ال ای دی

لامپ هالوژن 6 وات مگانور یا لامپ 6 وات هالوژن مگانور

لامپ هالوژن ، همان لامپهای کوچکی هستند که داخل سقف خانه ها یا ویترین ها نصب می شوند . این لامپها از طریق یک قاب فنر دار یا پیچی به سقف نصب می شوند . سایز عمومی (قطر لامپ ) معمولا ۶ سانتیمتر می باشد.نمونه های قدیمی لامپ هالوژن ، لامپ رشته ای و پر مصرف بود.و نمونه های جدید این لامپها LED هستند . در این مطلب قصد داریم در مورد لامپ های هالوژن LED برای شما صحبت کنیم . 

 

توضیحات لامپ هالوژن ۶ وات

این لامپها از نوع LED (ال ای دی ) هستند و در صورتی که روی زمین بیفتد آسیب نمی بیند.و در واقع می توان گفت نشکن هستند .

این محصول دارای یک سال ضمانت  کیفیت و تعویض می باشد . از مزایای دیگر این لامپ ، ایرانی بودن می باشد. این محصول ساخت شرکت مگانور می باشد .و به دست توانمند نیروهای ایرانی تولید می شود . سرپیچ این لامپها به سرپیچ استارتی یا GU10 معروف هستند . دارای نور آفتابی و مهتابی هستند .

 

این لامپها ازنوع led هستند و هیچ گونه ضرر و آسیببی  برای  بدن انسان ندارد . مصرف بسیار کم و متقابلا نور بیسیار زیاد از جمله مزایای دیگر این لامپ ها می باشد . شار نوری لامپ ۶ وات هالوژنی  ۵۲۰ لومن می باشد . یعنی به ازای مصرف ۶ وات ، نوری معادل یک لامپ.رشته ای  ۶۰ وات  تولید می کند . 

 

این مدل لامپ هالوژن  در دو نوع مات با نور آفتابی و مهتابی.و نوع شفاف.با نور آفتابی و مهتابی به بازار عرضه می شود .

این محصول دارای برچسب انرژی +A و همچنین دارای نشان استاندارد می باشد . طول عمر لامپ ۲۵۰۰۰ ساعت دردمای زیر ۴۰ درجه است . این محصول قابل استفاده در مدار با فرکانس ۵۰ و ۶۰ هرتز می باشد . درجه حفاظت این محصول IP20  می باشد . 

 

وات درج شده روی این محصول واقعی می باشد.و ۶ وات نور مکفی را تحویل می دهد . این لامپها را می توان در سقف منازل و ویترین ها نصب کرد . همچنین می تواند جایگزین مناسبی برای پنلهای سقفی و چراغهای سیلندری باشد . قاب مناسب برای این لامپ باید با فریم ۶ سانت سازگاری داشته باشد .

 

از آنجایی که این محصول در اثر جابجایی آسیب نمی بیند ، مشتریان عزیز استانهای دیگر می توانند این محصول را سفارش داده .و با آسودگی خاطر از طریق پست یا باربری سفارش خود را تحویل بگیرند . 

 

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد لامپ هالوژن. و استعلام. قیمت لطفا با شماره های ۰۲۱۳۳۹۹۲۲۵۱ و ۰۲۱۳۳۹۹۲۱۵۱ تماس بگیرید . باتشکر از شما – روابط عمومی فروشگاه صبافرزان

 

برای مشاهده سایر  محصولات فروشگاه صبا فرزان می توانید از طریق لینک های زیر اقدام نمایید . 

 

لینک کانال تلگرامی فروشگاه صبافرزان  : 

@lavazemebarghiii

 

لینک اینستاگرام فروشگاه صبافرزان : 

https://www.instagram.com/sabafarzan95

 

لینک آپارات فروشگاه صبافرزان : 

https://www.aparat.com/v/F31kd

 

مشاهده سایر محصولات LED

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی